top of page

טיפולי שורש במרפאת שיניים דנטל סנטר ראש פינה וראשל״צ


טיפול שורש במרפאת שיניים דנטל סנטר ראש פינה וראשל״צ
טיפול שורש

אנחנו בדנטל סנטר מזמינים אתכם לבוא ולנצל את הידע והמקצועיות שלנו בתחום טיפול בשורש, על מנת לשמור על שיניים בריאות ויפות. טיפול בשורש הוא תהליך רפואי המשמש לתיקון והחלפת המרכיבים החיים בשורש של שן פגום או חולה.


התהליך מתחיל עם דיאגנוזה מדויקת, במהלכה רופא השיניים שלנו יבדוק את השיניים שלכם לאחר צילום, כדי לאבחן את המצב המדויק של השורשים. על פי התוצאות, ייערך תוכנית טיפול אישית המתאימה למצב שלכם.


במהלך הטיפול בשורש, רופא השיניים שלנו יסיר את השורש הפגום או החולה, ויבצע ניקוי בעזרת כלים מדויקים ומתקדמים. לאחר מכן, השורש מומס בחומרים מיוחדים המאפשרים לו להתחדש ולהתחזק. בסיום הטיפול, יעשה רנטגן נוסף כדי לוודא את התוצאה ולוודא שהשורש התמזג והתחזק בצורה תקינה.


טיפול בשורש מחייב מספר פגישות, תלוי במצב השיניים ובסוג הטיפול הנדרש. במהלך הטיפול, צוות הרופאים שלנו יעקוב אחר התהליך וימנה את הטיפולים הנדרשים על מנת להבטיח את התוצאות הטובות ביותר ולהבטיח את נוחותכם תוך כדי הטיפול.


אנחנו בדנטל סנטר מתחייבים לספק לכם טיפול בשורש באיכות הגבוהה ביותר. צוות הרופאים שלנו, בעלי ניסיון עשיר וידע מקיף, יטפל בכם בזהירות, ביעילות ובאחריות.


אם אתם מחפשים טיפול בשורש איכותי ומקצועי, אנא צרו קשר עם דנטל סנטר ונשמח לספק לכם את השירות המצוין שאתם ראויים לו. נשמח לראות אתכם ולהשאיר אתכם עם חיוך גם לאחר הטיפול


bottom of page